Brev:
Opbevaring af babymad
1. marts 2007
Alder:
6 mdr.
Opbevaring af babymad
Kære Helen
Jeg synes virkelig at denne brevkasse er helt fantastisk - alle de spørgsmål, der kommer hele tiden...:-)
Lige et hurtig spørgsmål.
Min lille søn er nu kommet godt igang med at spise skemad og til hans mors store glæde, så elsker han min hjemmelavede grød, grønsagsmos og frugtmos.
Jeg vil dog lige høre hvor længe grønsagsmosen og frugtmosen kan holde sig i køleskabet? Jeg putter det i køleskabet lige når jeg har lavet det - altså mens det stadig er varmt og jeg venter med at putte fedtstof i til jeg laver det spiseklart.
Kærlig hilsen
Førstegangsmor